czwartek, 21 lutego 2013







07. 02. 13 - Movie skończyła 4 miesiące, aktualnie ma 4m 2 t.
Postaram się w kilku zdaniach opisać nasze relacje.
Otóż jestem bardzo zadowolona z zachowania młodej.
Z początku dość zestresowana przy ulicy, co chwila wychodziłyśmy się socjalizować z samochodami, pociągami itp. Później zachorowałam, nie chodziłam dwa tygodnie do szkoły, czyli z Movie mogłam wychodzić tylko na chwilowe spacery, załatwianie potrzeb i wracamy z powrotem.
Martwiło mnie to, że będzie jeszcze bardziej dzika niż wcześniej. Otóż NIE !
Jest dużo lepiej, zwraca uwagę tylko ew. na jakieś koparki, traktory i inne warczące potworki :)
Teraz znów wychodzimy kilka razy dziennie i jestem dumna z malucha.

Poza samochodami i socjalem, Movie kocha śnieg. Jak wychodzimy na spacer to potrafi sporo czasu czaić się pod moimi butami i czekać aż go podrzucę.
Z aportem cały czas w porządku.
W między czasie byłyśmy na treningu u Mileny, właściwie porobiłyśmy trochę tunel, obieganie, aport, no i skupienie w rozproszeniach.
Spotkanie z Karoliną i Texasem również doszło do skutku. Uwielbiam te nasze dałniki <3
z Zi (Bara x Jai)
z Texasem (Grace x Jai)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz